Jochem Dijckmeester

2018-2050

Heden en toekomst

‘Of je nu kranten drukt, ervoor zorgt dat de bloemen op tijd in de winkel liggen of de Noordzee bevaart in de zeevisserij; onze deelnemers zijn vakmensen die mee veranderen en klaar zijn voor de toekomst’

Bekijk hieronder het filmpje met een interview met ons jongste bestuurslid en tevens onze plaatsvervangend voorzitter: Jochem Dijckmeester (een passende naam voor iemand die de dijken van ons pensioen beschermt, vindt u ook niet?

Jochem vertelt in het filmpje over de koers van het fonds. PGB wil de bestaande mogelijkheden voor pensioen optimaal benutten, zoals met individuele pensioenpotjes. Samen optrekken met alle belanghebbenden, zoals de deelnemers of de bedrijfstakken voor wie we regelingen uitvoeren, is ook heel belangrijk. Het streven is om elkaar te versterken en eraan bij te dragen dat nu en later van het pensioen genoten kan worden in een sociale, schone en stabiele samenleving.

JOCHEM DIJCKMEESTER
Geboren: 198
Woont: in Utrecht
Houdt van: klimmen en paardrijden